INDTÆGTSMULIGHEDER
Markedsføring er vigtigt, hvis man vil satte turbo på klinikken.
Derfor har vi besluttet, at lave et gennemført professionelt markedsføringsarbejde – baseret på over 25 års erfaring.
Meget groft sagt, bliver der tale om et samspil mellem: Pressemeddelelser, 4 linjers annoncer i lokale blade, søgemaskinen Google og en hjemmeside på Internettet.
Det har vi afprøvet på vores klinikker, så vi ved, det virker.
Et eksempel:
De fleste uddannelser er indrettet på den måde, at man først begynder at tjene penge når uddannelsen er slut.
Vores formål med den fælles markedsføring er enkelt: Eleverne skal omgående i gang med at få endnu flere patienter – allerede efter den første uges kursus.
Lad os antage at du, via fælles markedsføring, kun får 1 patient ekstra om ugen, dvs. 4 om måneden – 1 øjenpatient og 3 smerte- og andre patienter.
Smerte-patienter bliver behandlet 7 gange i gennemsnit. Andre patienter noget mere. Øjenpatienter modtager 20 behandlinger de første 2 uger.
Vi foreslår et honorar på 400 kroner pr. behandling.
Hvad tjener du ekstra på det – om måneden?
1 øjenpatient = kr. 8.000
3 x 7 smerte-behandlinger = 21 x kr. 400 = kr. 8.100
Det bliver altså godt 16.000 kroner ekstra om måneden.
Du kan selv regne ud, hvad 2 eller 3 patienter om ugen, i stedet for bare 1 betyder af ekstra indtægt.
Som du kan se, bestemmer du selv, hvor mange patienter (hvor stor indtægt), du ønsker.
Der er naturligvis ingen garanti, men som du ved, har vi meget stor erfaring med markedsføring.